Saturday 9 March 2013

a Dream

menjadi SEORANG USHAWAN PERNIAGAAN KAMBING YANG BERJAYA
*Impian adalah satu angan-angan kosong yang perlu diisi agar menjadi kenyataan*
Impian saya hidup when i'm 16 years old
bermula dengan redhanya hati nak ambil aliran SAINS TEKNOLOGI PERTANIAN!
serius saya pandang subjek ni,alllaaahhhaaaiii bodohnya aku ambil pertanian 
tapi seorang insan bernama EN. IDRIS iaitu guru subjek SPT telah membuka mata,hati dan langkah untuk terus belajar.
*lawatan ke UPM serdang


Hajat untuk meneruskan pelajaran ke UPM tercapai juga!!!
dan kini aku rasa apa erti RINDU, sering terpikir kat mind ni kenapalah UPM ni jauh sgt :(
SARAWAK...
 dan lagi menyedihkan bila saya kena pergi UPM sarawak untuk daftar seorang diri :'(
mybe ujian untuk saya, I'm said in myselft...be strong, this for my future!!!

*eerrmmm mama papa hantar sampai flight je :'(

*saya tinggalkan dia untuk 3 tahun...lamanya
 





No comments:

Post a Comment